1. Czy można dokonać zakupu bez rejestracji w serwisie?
Tak. Należy dodać produkty do koszyka, następnie przejść do zakładki „Twój koszyk” i kliknąć przycisk „do kasy”. W nowym oknie wybrać opcję „zakupy bez rejestracji” i wypełnić formularz.
2. Co mam zrobić jak nie znajdę szukanego towaru na stronie?
Codziennie dodajemy nowe produkty jednak nie wszystkie są na naszej stronie a możemy je dla Państwa dodać do oferty w związku z powyższym prosimy o kontakt Działem Obsługi Klienta.
3. Co się stanie gdy zrezygnuję z zamówienia a dokonałem wcześniej płatności
W przypadku gdy klient zrezygnuje z zamówienia, a wpłacił już pieniądze, zostaną one zwrócone na wskazane przez klienta konto bankowe w terminie do 10 dni roboczych.
4. Czy możliwe jest połączenie oddzielnie złożonych zamówień?
Tak. Jednak jest to uzależnione od stanu realizacji zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji należy skontaktować się telefonicznie z Działem Obsługi Klienta.
5. Jakie są koszty przesyłki i kto za nią płaci?
Koszty przesyłki oraz dokładne informacje o możliwym zwolnieniu z opłaty określone są w zakładce
"Koszty dostawy".
6. Gdzie jest moja przesyłka?
Niezależnie od wybrane formy wysyłki otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której można na bieżąco śledzić położenie przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.
Przejdź do strony głównej